top of page

Schoenen retour

  • Foto van schrijver: Admin
    Admin
  • 13 aug 2024
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 16 aug 2024

Ik had online schoenen besteld en hiervoor mijn e-mailadres moeten "prijsgeven". Helaas moesten de schoenen retour. Dat kon óf via DHL óf via een fysieke winkel. Bij de kassa vroeg de verkoopster of ik even een formuliertje wilde invullen en tekenen plus mijn telefoonnummer.

Ik: "Waarom zou ik mijn telefoonnummer geven?"

Zij: "Nou, het gaat om een groot bedrag, dus als er nog vragen zijn, dan kunnen ze contact met je opnemen."

Ik: "Daar hebben zij toch mijn e-mailadres voor? Gegevens worden nogal eens gehackt, dus dat ga ik niet doen."

Zij: "Dan doe je het niet."

Ze reageerde zo geïrriteerd dat ik zei:

"Ik bedoel het niet persoonlijk, hè?"

Zij: "Nee, dat weet ik."

Ze deed de retourbetaling, heeft mijn ingeleverde schoenen niet gecontroleerd en schonk verder geen aandacht meer aan mij. Ze bleef vastgekluisterd achter de toonbank staan.


Dame, gemiste kans. Ik heb mijn schoenen ergens anders gekocht.


PS:

Vervolgens kreeg ik nieuwsbrieven van Nelson. Waar heb ik het vinkje gemist dat ik daar prijs op zou stellen? Best sneu dat aan de ene kant de nieuwe collectie wordt gepromoot en aan de andere kant een klant minder is bereikt.

Natuurlijk heb ik mij afgemeld.

Comments


© 2035 by Closet Confidential. Powered and secured by Wix

bottom of page